У кожному дружному колективі, будь то на роботі або в колі друзів, є скріплюючі ланки. Такими ланками можна назвати людей, які легко знаходять спільну мову з усіма і таким чином зміцнюють колектив. Багато хто називає їх душею компанії і це вірно! Так як без таких людей колектив довго б не існував єдиним цілим.

        Мати дружній колектив - це дуже важливо, особливо в робочому колективі. Адже погана атмосфера в колективі, з часом тільки розколюється. І фінансова сторона в роботі йде на другий план. Адже ми проводимо так багато часу в робочому колективі і наша робота безпосередньо залежить від нашого емоційного настрою.

        У нас є пару секретів, як же стати душею компанії:

        1. Перша і найважливіша задача - бути природнім, а не награним. Якщо Ви і без того досить товариська людина і вмієте знаходити спільну мову з різними людьми, Ви легко увійдете в колектив і станете його невід'ємною частиною.

        2. Будьте ініціативні! Приходьте на роботу з хорошим настроєм і обов'язково діліться позитивним настроєм з колегами. Вітайтеся з усіма, спілкуйтеся, діліться останніми новинами. Так само питайте як справи у колег і бажайте хорошого дня.

        3. Будьте уважні до оточуючих! Не забувайте вітати колег з професійними святами та днем ​​народження. Для Вас не складе труднощів привітати людину, а кожному приємно, що про нього пам'ятають і його цінують.

        4. Не будьте нав'язливі! Не варто пропонувати своє спілкування кожному співробітнику, розповідаючи в подробицях Ваш день. Так ви ризикуєте перестаратися і отримати славу занудної і нецікавої людини, який всім заважає працювати. Якщо ви бачите, що з вами неохоче йдуть на контакт, тримайте дистанцію.

        Але не забувайте, якщо Ви займаєте надто багато часу в житті колег, часто відволікаєтеся самі і відволікає інших від роботи за веселими жартами і розмовами, рано чи пізно продуктивність почне падати. А кому потрібні співробітники, які вносять в робочий процес зайві веселощі і розосереджують робочу обстановку? Тому використовуйте для спілкування перерви і час після роботи. Не забирайте у своїх колег можливість спокійно і послідовно справлятися зі своїми завданнями, якщо Ви дорожите власним робочим місцем.