484px Anti capitalism color   Коїмбатур Крішнарао Прахалад - індійський економіст, незалежний консультант, експерт в області менеджменту, професор корпоративної стратегії і міжнародного бізнесу в Мічиганському університеті. У 2009 році журнал Forbes назвав його найвпливовішою людиною в світі бізнесу.

         Прахалад К.К. вважає, що дно економічної піраміди складається з 4 мільярдів людей, які проживають на менш ніж $ 2 в день. Протягом більш ніж 50 років, Всесвітній Банк, різні агентства допомоги, національні уряди і, останнім часом, громадські організації роблять все можливе, але так і не можуть викорінити бідність.

        Усвідомлюючи цей приголомшливий факт, Прахалад К.К. починає свою книгу «Щастя на дні піраміди» з простого, але революційного пропозиції: "Якщо ми перестанемо думати про бідних, як про жертв або тягаря, і почнемо визнавати їх як життєрадісних і творчих підприємців, чутливих до споживчої цінності, то перед нами відкриється новий світ можливостей ".

       Прахалад передбачає, що 4 мільярди бідних можуть стати двигуном наступній стадії глобальної торгівлі та процвітання, а так само джерелом інновацій. Розвиток ринку серед цього населення буде так само сприяти виникненню мільйонів нових підприємців на рівні простих людей.

       У свою чергу індійський економіст був співзасновником, а потім генеральним директором компанії «Praja», яка надавала необмежені інтернет ресурси для нижньої частини піраміди. З 2004 року Прахалад К.К. співзасновник консалтингової компанії «The Next Practice». Ця компанія створена для підтримки малого бізнесу і їх стратегії для розвитку цього класу населення.

       Саме мікрокредитування і є та рука допомоги, яку простягають «дну піраміди» вже протягом 130 років. Спочатку малоспоживчі кредити давали тільки тим, у кого був маленький, але свій бізнес, для підтримки його. На сьогоднішній день будь-яка людина може отримати малоспоживчий кредит, маючи при собі лише паспорт та ідентифікаційний код. В цьому напрямку працює і ТОВ «Мікрокредит» вже з 2010 року і завжди раді допомогти кожному клієнту.